Az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) budapesti székhelyű, de országos hatáskörű, a betétbiztosítás révén a betéteseket védő 25 fős szervezet, mely 1993 óta végzi a betétesek kártalanítását és része a pénzügyi stabilitási védőhálónak. Az OBA munkaszervezet gondoskodik a Szanálási Alap működtetéséről is.
Az OBA Családbarát Munkahely, rendelkezik ISO 9001:2015-ös minőségbiztosítási és ISO 27001:2022-es információbiztonsági irányítási rendszerekkel.
Szervezetünk kiterjedt nemzetközi kapcsolatrendszerrel rendelkezik, alapító tagja a betétbiztosítók európai és világszervezetének (EFDI, ill. IADI), multilaterális és bilaterális együttműködési megállapodásai vannak számos EU-s és EU-n kívüli ország betétbiztosítójával.
Az OBA-ról további részletes információk találhatók a honlapunkon.
FELADATOK
- részvétel a gazdálkodási és kontrolling keretrendszer kialakításában, működtetésében, folyamatos fejlesztésében,
- az ERP rendszer kontrolling szemléletű felügyelete,
- együttműködés, kapcsolattartás a könyvelést végző szolgáltatóval (kiszervezett tevékenység),
- közreműködés az Alapok költségvetésének, évközi, éves pénzügyi és számviteli kimutatásainak, beszámolóinak összeállításában,
- egyéb, eseti és rendszeres pénzügyi jelentések, adatvizualizációk, dashboard-ok, elemzések, adatszolgáltatások készítése, teljesítése,
- részvétel előterjesztések és tájékoztatók készítésében az Alapok igazgatótanácsa számára,
- közreműködés belső utasítások, szabályzatok készítésében, gondozásában,
- a könyvvizsgálat és a pénzügyi területet érintő egyéb belső és külső auditok koordinálása, segítése
- a hitelintézeti felszámolási eljárások kapcsán a felszámolótól, a bíróságoktól és egyéb szervezetektől kapott információk feldolgozása,
- leányvállalati jelentések, beszámolók feldolgozása,
- projektekben való aktív részvétel, együttműködés társigazgatóságokkal
- likviditás kezelés, egyéb rendszeres és eseti pénzügyi, számviteli ügyintézési feladatok ellátása,
- a pénzügyi terület eseti képviselete a nemzetközi együttműködések keretében.
ELVÁRÁSOK
- felsőfokú gazdasági, számviteli vagy pénzügyi végzettség,
- legalább 5 év tapasztalat fejlett controlling folyamatok és eszközök (pl. PowerBI) használatában, magas szintű Excel felhasználói tudás (expert),
- tapasztalat ERP rendszerek használatában,
- szorgalom, precizitás, jó kommunikációs készség, dinamikus, proaktív hozzáállás, tulajdonosi szemlélet, rugalmasság, terhelhetőség,
- csapatmunkában történő együttműködés,
- erős digitális készségek: IT eszközök (notebook + két külső képernyős üzemmód) magas szintű használata,
- MS Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint, Teams, stb.) erős felhasználói szintű, magabiztos használata, digitális megoldások iránti nyitottság,
- felsőfokú, tárgyalóképes angol nyelvtudás,
- büntetlen előélet.
A MUNKAKÖR betöltéséhez előnyt jelent
- MS Dynamics 365 Business Central ismerete,
- pénzügyi támogató folyamatok, rendszerek gyakorlati ismerete,
- mérlegképes könyvelői képesítés,
- MS SQL felhasználói vagy magasabb szintű ismerete,
- ISO 9001 ill. ISO 27001 tapasztalat, belső auditori minősítés,
- hitelintézetnél, befektetési vállalkozásnál vagy befektetési alapkezelőnél szerzett, releváns tapasztalat.
Amit kínálunk
- teljes munkaidős, határozatlan idejű státusz,
- munkavégzés munkaidőkeretben, home office lehetőséggel,
- azonnali munkába állás,
- egyedülálló, stabil hátterű szervezet,
- változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok,
- versenyképes juttatási csomag,
- fejlődési lehetőségek, szakmai tréningek, oktatások, belső képzések,
- pozitív, barátságos szervezet, modern munkakörnyezet.
Munkavégzés helye
Jelentkezés módja
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük küldje el pályázati anyagát fizetési igénye megjelölésével a [email protected] e-mail címre.
A pályázati anyag a következő dokumentumokból áll: szakmai önéletrajz, motivációs levél. (A pályázati anyagnak NEM része a végzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, illetve a büntetlen előéletet bizonyító okirat. Kérjük, ezeket NE küldje el részünkre.)
Kérjük, hogy a jelentkezése során az e-mail üzenet tárgyában jelezze, hogy „SENIOR FINANCE MANAGER” pozícióra jelentkezik, illetve a pályázati dokumentációban az eredményesebb kapcsolattartás érdekében tüntesse fel elérhetőségeit (e-mail cím, mobiltelefonszám).
Pályázatának elküldésével hozzájárul az abban foglalt adatainak kezeléséhez. Pályázatát bizalmasan, valamint a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Az OBA adatkezelési tájékoztatója elérhető honlapunkon:
https://www.oba.hu/wp-content/uploads/2023/12/OBA-Adatkezelesi-Tajekoztato_2023.12.28.pdf
A beérkező pályázatok elbírálása egy vagy több kiválasztási forduló után történhet, a pályázót személyes interjúra, szükség esetén versenyeztetésre hívhatjuk be.
Jelentkezési határidő
2024.08.09.
Munka kezdete
A lehető legkorábban.