Az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) budapesti székhelyű, de országos hatáskörű, a betétbiztosítás révén a betéteseket védő 25 fős szervezet, mely 1993 óta végzi a betétesek kártalanítását és része a pénzügyi stabilitási védőhálónak. Az OBA munkaszervezet gondoskodik a Szanálási Alap működtetéséről is.

Az OBA Családbarát Munkahely, rendelkezik ISO 9001:2015-ös minőségbiztosítási és ISO 27001:2022-es információbiztonsági irányítási rendszerekkel.

Szervezetünk kiterjedt nemzetközi kapcsolatrendszerrel rendelkezik, alapító tagja a betétbiztosítók európai és világszervezetének (EFDI, ill. IADI), multilaterális és bilaterális együttműködési megállapodásai vannak számos EU-s és EU-n kívüli ország betétbiztosítójával.

Az OBA-ról további részletes információk találhatók a honlapunkon.

FELADATOK

  • részvétel a gazdálkodási és kontrolling keretrendszer kialakításában, működtetésében, folyamatos fejlesztésében,
  • az ERP rendszer kontrolling szemléletű felügyelete,
  • együttműködés, kapcsolattartás a könyvelést végző szolgáltatóval (kiszervezett tevékenység),
  • közreműködés az Alapok költségvetésének, évközi, éves pénzügyi és számviteli kimutatásainak, beszámolóinak összeállításában,
  • egyéb, eseti és rendszeres pénzügyi jelentések, adatvizualizációk, dashboard-ok, elemzések, adatszolgáltatások készítése, teljesítése, 
  • részvétel előterjesztések és tájékoztatók készítésében az Alapok igazgatótanácsa számára,
  • közreműködés belső utasítások, szabályzatok készítésében, gondozásában,
  • a könyvvizsgálat és a pénzügyi területet érintő egyéb belső és külső auditok koordinálása, segítése
  • a hitelintézeti felszámolási eljárások kapcsán a felszámolótól, a bíróságoktól és egyéb szervezetektől kapott információk feldolgozása,
  • leányvállalati jelentések, beszámolók feldolgozása,
  • projektekben való aktív részvétel, együttműködés társigazgatóságokkal
  • likviditás kezelés, egyéb rendszeres és eseti pénzügyi, számviteli ügyintézési feladatok ellátása,
  • a pénzügyi terület eseti képviselete a nemzetközi együttműködések keretében.

ELVÁRÁSOK

  • felsőfokú gazdasági, számviteli vagy pénzügyi végzettség,
  • legalább 5 év tapasztalat fejlett controlling folyamatok és eszközök (pl. PowerBI) használatában, magas szintű Excel felhasználói tudás (expert),
  • tapasztalat ERP rendszerek használatában,
  • szorgalom, precizitás, jó kommunikációs készség, dinamikus, proaktív hozzáállás, tulajdonosi szemlélet, rugalmasság, terhelhetőség,
  • csapatmunkában történő együttműködés,
  • erős digitális készségek: IT eszközök (notebook + két külső képernyős üzemmód) magas szintű használata,
  • MS Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint, Teams, stb.) erős felhasználói szintű, magabiztos használata, digitális megoldások iránti nyitottság,
  • felsőfokú, tárgyalóképes angol nyelvtudás,
  • büntetlen előélet.

A MUNKAKÖR betöltéséhez előnyt jelent

  • MS Dynamics 365 Business Central ismerete,
  • pénzügyi támogató folyamatok, rendszerek gyakorlati ismerete,
  • mérlegképes könyvelői képesítés,
  • MS SQL felhasználói vagy magasabb szintű ismerete,
  • ISO 9001 ill. ISO 27001 tapasztalat, belső auditori minősítés,
  • hitelintézetnél, befektetési vállalkozásnál vagy befektetési alapkezelőnél szerzett, releváns tapasztalat.

Amit kínálunk

  • teljes munkaidős, határozatlan idejű státusz,
  • munkavégzés munkaidőkeretben, home office lehetőséggel,
  • azonnali munkába állás,
  • egyedülálló, stabil hátterű szervezet,
  • változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok,
  • versenyképes juttatási csomag,
  • fejlődési lehetőségek, szakmai tréningek, oktatások, belső képzések,
  • pozitív, barátságos szervezet, modern munkakörnyezet.

Munkavégzés helye

1092 Budapest, Köztelek utca 6. (City Gate 1. irodaház) – Kálvin téri ill. Corvin negyedi metró megállóhoz, valamint a 4-6-os villamoshoz közel

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük küldje el pályázati anyagát fizetési igénye megjelölésével [email protected] e-mail címre.

A pályázati anyag a következő dokumentumokból áll: szakmai önéletrajz, motivációs levél. (A pályázati anyagnak NEM része a végzettséget igazoló dokumentumok fénymásolata, illetve a büntetlen előéletet bizonyító okirat. Kérjük, ezeket NE küldje el részünkre.)

Kérjük, hogy a jelentkezése során az e-mail üzenet tárgyában jelezze, hogy „SENIOR FINANCE MANAGER” pozícióra jelentkezik, illetve a pályázati dokumentációban az eredményesebb kapcsolattartás érdekében tüntesse fel elérhetőségeit (e-mail cím, mobiltelefonszám).

Pályázatának elküldésével hozzájárul az abban foglalt adatainak kezeléséhez. Pályázatát bizalmasan, valamint a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Az OBA adatkezelési tájékoztatója elérhető honlapunkon:

https://www.oba.hu/wp-content/uploads/2023/12/OBA-Adatkezelesi-Tajekoztato_2023.12.28.pdf

A beérkező pályázatok elbírálása egy vagy több kiválasztási forduló után történhet, a pályázót személyes interjúra, szükség esetén versenyeztetésre hívhatjuk be.

Jelentkezési határidő

2024.08.09.

Munka kezdete

A lehető legkorábban.